Postup při reklamaci
Vyřízení reklamace
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Jak postupovat při reklamaci zboží:
-
informujte nás e-mailem info@duhovymoytl.cz
- vyplňte Reklamační formulář a pošlete mailem na info@duhovymotyl.cz nebo spolu se zbožím
-
zboží zašlete jako doporučený balík (nikoli na dobírku-nebude převzata). Doporučujeme balík pojistit
-
zboží zašlete na adresu provozovny: Ing. Monika Hodková, V Podbabě 63/29a, 160 00 Praha 6
-
do zásilky vložte vyplněný Reklamační formulář
-
přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
-
do tří pracovních dnů Vás budeme informovat o rozhodnutí o reklamaci
-
reklamace bude vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění