Postup při reklamaci

Vyřízení reklamace

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.

 

Jak postupovat při reklamaci zboží:

  1. informujte nás e-mailem info@duhovymoytl.cz

  2. vyplňte Reklamační formulář a pošlete  mailem na info@duhovymotyl.cz nebo spolu se zbožím
  3. zboží zašlete jako doporučený balík (nikoli na dobírku-nebude převzata). Doporučujeme balík pojistit

  4. zboží zašlete na adresu provozovny: Ing. Monika Hodková, V Podbabě 63/29a, 160 00 Praha 6

  5. do zásilky vložte vyplněný Reklamační formulář

  6. přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

  7. do tří pracovních dnů Vás budeme informovat o rozhodnutí o reklamaci

  8. reklamace bude vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění     

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.